Vanliga frågor och svar
Faktura och delbetalning
Vi erbjuder både faktura och delbetalning på vissa produkter och tjänster.
Önskar du delbetala eller har andra frågor så hör gärna av dig till
Kampanjer och rabatter
Hur nyttjar jag en rabatt?
För PT-Online meddelar du din tränare under ditt konsulterande samtal att du har en rabatt eller ett kampanjerbjudande du vill nyttja, har du erhållit en rabattkod meddelar du den till din tränare.
För andra produkter eller tjänster finns oftast en rabattkod som du anger i kassaflödet.
För frågor om specifika kampanjer eller erbjudanden får du gärna höra av dig till
Erbjuder ni någon studentrabatt?
Vi erbjuder 10% studentrabatt på de flesta av våra produkter och tjänster mot uppvisande av giltig studentlegitimation eller annat styrkande dokument.
Andra rabatter kan förekomma i tidsbegränsade kampanjer.
Friskvårdsbidrag
Vi är delvis anslutna som leverantör till Epassi. Men delar av vårt utbud finns inte anslutet till någon specifik friskvårdsportal. Det innebär att du istället har rätt att göra utlägg för dina friskvårdsköp och därefter få ersättning. Kvittot skickar du enkelt in till den friskvårdsportal som din arbetsplats använder sig utav.
Är din arbetsgivare inte ansluten till någon friskvårdsportal?
Om din arbetsgivare erbjuder friskvårdsbidrag men inte använder sig av någon friskvårdsportal brukar det räcka med att du lämnar kvittot för ditt köp till din chef eller ekonomiavdelning, fråga din arbetsgivare om du är osäker.
Är din arbetsgivare ansluten till Epassi?
Du kan nyttja ditt friskvårdsbidrag hos leverantörer som inte är ansluten till Epassi genom att skicka in ditt kvitto till Epassi. Detta gör du enkelt genom att klicka på ”Registrera ditt kvitto” i inloggat läge på https://www.epassi.se
Är din arbetsgivare ansluten till Wellnet?
Om du har ett kvitto från en leverantör som inte är ansluten till Wellnet och som du önskar få ersättning för behöver det skannas in och registreras på ditt Wellnetkonto, under ”Mitt Konto och Kvitto- och utläggsärenden”.
Är din arbetsgivare ansluten till Benify?
När du registrerat ditt friskvårdsutlägg i förmånsportalen får du en blankett att skriva ut och skicka in tillsammans med ditt kvitto. Om du missat att skriva ut blanketten så kan du komma åt den i efterhand.
Gör såhär:
1. Logga in i din förmånsportal och klicka på profilikonen/ditt namn uppe i högra hörnet > Mitt konto > Beställningar.
2. Klicka på din kvittoregistrering och välj “Skriv ut din kvittoblankett här” för att länkas vidare till blanketten. Fäst kvittot på blanketten och skicka in blankett och kvitto till adressen som står förtryckt på blanketten.
Jag har frågor om mitt kvitto
Kontakta oss på så hjälper vi dig gärna!
Min fråga finns ju inte här?
Ingen panik! Vi svarar gärna på dina frågor och funderingar, hör av dig!
Epost:
Instagram DM: @motionstudios.se